6 Şubat 2011 Pazar

KADINIM **** yansımalar

Gözyaşlarımın ıslak yorgunluğu tenimde tuzdan ibaret bir iz değil sadece… Ben her damlaya damarlarımdan akan kanın, yüreğimden umarsız geçişlerini ve yorgun bedenimin titreyen telaşını ekledim yıllar boyunca… Yüzümden yansıyan keder, patlayan volkanların önüne ne gelirse yakıp yıktığı yaşam savaşından çıkmış ruhumun hüzün bayrağıdır… Şimdi gel tut elimi ve dinle içimden gelen sesi… Eğer kulaklarını sağır eden çığlığımı duyabiliyorsan sana bakan gözlerimde ve tüm benliğinle sarsılıyorsan bana dokunurken…
İşte beklediğim sensin kadınım… Çok aradım seni yalnız gecelerde, dağların karlı doruklarında, bir çiçeğin sevecenliğinde, ağlayan bir çocuğun gözlerindeki hüzünde… Çok ağladım sokak lambalarının loş karanlıklarında ve çok yol yürüdüm sırtımda ihanet hançerleri ile… Paçalarımdan sızan can suyuma inat aradım seni, sensiz geçen her günüme yanarak…
Hoş geldin başımın tacı… Bir gün gelir de dudağımın kenarı bükülürse sana bakarken… Bütün çektiklerimin bin katı olsun kaderim ve ölüm bile haram olsun bedenime gülüm…

Murat Ginlik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder